CZ EN DE

Aktuálně nabízíme
tyto volné pozice:

Referent nákupu, Elektronik, Nákupčí senior, Manažer údržby, Nástrojař, Elektromontér, Zámečník, Svářeč, CNC obráběč, Skladník / Manipulant, Koordinátor zavádění výrob, Zkušební technik elektro, Lakýrník, Brusič, Pracovník ostrahy, Konstruktér přípravků... kompletní nabídka...

Slovinské Alpy

Stanislav Hudák je známý tím, že ve firmě i v osobním životě klade důraz na spolehlivost, přesnost, loajalitu k firmě. A vede k tomu i své svěřence ve firmě. Mnozí to o něm vědí, ale někteří ani netuší, že ve volném čase, zbývá-li mu nějaký, si rád hraje a montuje. Mimo jiné. Zeptali jsme se ho...

Jak relaxujete?

„Hodně si „hraju“ v dílně s dětmi sousedů. Vnímám jejich nadšení pro techniku a pomáhám jim „najít se“. Baví mě chov čehokoliv, od včel, přes psa, až po ovce. Rád jezdím na motorce; mým největším koněm jsou motorky a renovace historických motocyklů.“

Renovujete je a prodáváte, nebo si je necháváte?

„Všechny jsem si zatím nechal. Situaci, kdy bych měl prodat veterána, kterého jsem do šroubku rozebral a pak zase poskládal, lze přirovnat k situaci, kdy bych chtěl prodat svoje dítě. A renovovat na zakázku – na to nemám dostatek času.“

Které motorky jste si takhle „oprášil“?

„Mám Jawu 250 z roku 1959 na cesty do zahraničí, dvě ČZ 175 z let 1956 a 1960, a ČZ 150 z roku 1949 - tu jsem kdysi vyměnil za pět kilo medu.“

Kam s nimi jezdíte? Střídáte je na cestu do práce?

„Do práce jezdím autem“.

SlovinskoKdyž motorku rozeberete do šroubku a pak zase seskládáte, na co u toho myslíte?

„ Pořádně to neumím říci... Je to pro mě radost, že zachraňuju něco, co v době, kdy tento stát byl všeobecně na výsluní, se vyváželo do 111 zemí světa. Firma Honda se od nás motorky učila vyrábět a firma Harley-Davidson vyráběla naše motocykly ČZ 150 v licenci pod svým jménem.

Mám totiž ještě skútr od španělské firmy Derbi, který jsem před 12 lety koupil jako úplně nový. Celé vnitřní řešení jeho kol a bubnových brzd je přesně okopírováno z Jawy a ČZ z padesátých let minulého století. Je mi líto, že firma JAWA skomírá, její management nedokázal včas inovovat její výrobu. Po 90. roce bylo vše převedeno do Turecka a Turci vyrábějí dál.

Když jedete na motorce po českých silnicích, tak co si myslíte?

„Pro mě jsou české silnice nejnebezpečnější oblastí mého ježdění. Přejezdem hranic si hluboce oddechnu, protože vjedu do oblasti plné ohleduplnosti, férovosti a přátelství. Nerad jezdím po českých silnicích.“

Kde v zahraničí se cítíte nejlépe?

„V Rakousku, kde mají naprosto dokonalé silnice, až do posledního údolí v Alpách a až na dvůr posledního stavení, za kterým je štít vysoký 3 500 metrů... J

Děkuji.

© 2014 - 2016 Bühler CZ, s.r.o. Žamberk,  Veškerá práva vyhrazena | Realizace HezkéWEBY.cz